تپل دانلود
دانلود نرم افزار, برنامه ی اندروید, و...

نرم افزار تبدیل فایل های ویدیویی Freemake Video Converter 2.4.0.2

 

Freemake Video Converter ابزار رایگان و بسیار مفیدی به منظور تبدیل فایل های ویدیویی به یکدیگر می باشد ، این نرم افزار با 200 فرمت ورودی یک مبدل کامل محسوب می شود و با استفاده از آن می توانید فرمت های ویدیویی را به دیگر فرمت های ویدیویی تبدیل کنید ، این نرم افزار دارای یک موتور تبدیل است که به شما اجازه می دهد تا فایل های خود را با سرعت بسیار بالا تبدیل کرده و به راحتی از آن استفاده کنید ، علاوه بر تبدیل می توانید ویرایش های ساده ای را نیز بر روی ویدیو انجام داده و آن را فرمت های مختلف صوتی و تصویری ذخیره کنید ، علاوه بر این شما قادر هستید تا قبل از تبدیل ویدیو ، از طریق تنظیمات نرم افزار آن را آنطور که که مایل هستید تنظیم کنید و سپس عملیات تبدیل را انجام دهید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

نرم افزار تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به فرمت MKV با کیفیت بالا - MakeMKV v1.6.13

 

 

نرم افزار MakeMKV به سادگی و سرعت راه حلی برای تبدیل فرمت های ویدیویی به فرمت های دلخواه و رایگان، فراهم می کند تا شما قادر به پخش این فایل ها در هر مکان و با هر نرم افزاری باشید. در واقع MakeMKV به عنوان یک مبدل فرمت و یا 'transcoder' نامیده می شود. این نرم افزار ویدیو کلیپ ها را با حفظ اغلب اطلاعات، از دیسک های انحصاری (و معمولاً رمزگذاری شده)، به مجموعه ای از فایل های MKV تبدیل می کند. فرمت MKV می تواند آهنگ های صوتی- تصویری متعدد را با تمامی اطلاعات متا و حفظ فصل های آن ها، ذخیره کند. بسیاری از پخش کننده ها می توانند فایل های MKV را تقریباً روی تمامی پلتفرم ها، پخش کنند و همچنین ابزارهایی برای تبدیل فایل های MKV به فرمت های مختلف از جمله DVD و دیسک های Blu-ray، موجود است.

 

 

 

 

 

توانایی های اصلی نرم افزار MakeMKV :
- خواندن دیسک های DVD و Blu-ray
- خواندن دیسک های Blu-ray رمز گذاری شده به وسیله جدیدترین ورژن های AACS و BD+
- حفاظت از تمام آهنگ های ویدیویی و صوتی، از جمله HD صوتی
- حفاظت از اطلاعات فصول
- حفاظت از تمامی متا اطلاعات (زبان آهنگ، نوع صوت)
- تبدیل سریع
- بدون نیاز به نرم افزار های دیگر برای تبدیل یا رمزگشایی
- پشتیبانی شده برای سیستم عامل های Windows, Mac OS X و Linux
- امکان باز کردن دیسک های DVD

راهنمای نصب :
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)

 

 

برای دانلود به ادامه یمطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

نرم افزار استخراج صدا از فیلم - Gold Audio Extractor 5.5

 

 

اگر برای استخراج آهنگ یا صدا از یک فیلم به دنبال نرم افزار مناسبی هستید، Gold Audio Extractor ابزاری کم حجم، سریع و آسان جهت انجام این کار است. می توانید مطمئن باشید که این نرم افزار کلیه ی فرمت های ویدئویی و صوتی را پشتیبانی می کند.

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید در کمترین زمان قسمت صوتی مورد نظر خود را از فیلم خارج کنید. همچنین شما می توانید از این نرم افزار به عنوان مبدل فرمت های صوتی به یکدیگر استفاده کنید.
Gold Audio Extractor یک استخراج کننده آهنگ های صوتی با فرمت های WMA، WAV، MP3 و ... از فایل های ویدئویی با فرمت های AVI, MPEG, MPG, FLV  , YouTube, WMV, MOV, MP4, 3GP می باشد. همچنین این نرم افزار به شما کمک می کند فایل های ویدئویی محبوب خود را به فایل های صوتی با فرمت های WAV, WMA, MP3, OGG, AAC, M4A, FLAC, MP2 و... تبدیل کنید.

با استفاده از این نرم افزار می توانید حتی موسیقی پخش شده در پس زمینه ی یک فیلم ویدئویی را با فرمت دلخواه خود استخراج کنید.

 

 

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Gold Audio Extractor :
- استخراج صدا با فرمت دلخواه شما از فایل های ویدئویی
- پشتیبانی کلیه ی فرمت های چند رسانه ای
- پشتیبانی از فرمت های تصویری MPEG, AVI, MP4, SWF, FLV, WMV, RMVB, ASF, MOV, 3GP برای ورود به برنامه و استخراج از آن ها
- پشتیبانی از فرمت های صوتی WAV, MP3, MP2, WMA, OGG, AAC, M4A برای ذخیره سازی و همچنین تبدیل صوتی به دیگر فرمت ها
- سرعت بالا در انجام عملیات تبدیل
- قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به منظور بهره بری از زمان
- پیکربندی مناسب
- استفاده آسان
- امکان مشاهده اطلاعات پیشرفت کار
- اعلام زمان پایان تبدیل به وسیله پخش صدا
- کم حجم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

راهنمای نصب :
1- اقدام به نصب نرم افزار کنید.
2- با استفاده از اطلاعات درون فایل Serial.txt در هنگام نصب و یا پس از نصب نرم افزار را رجیستر کنید.

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

Bigasoft MKV Converter v3.4.4 - نرم افزار تبدیل فرمت فایل های تصویری و ویدئویی MKV

 

 

نرم افزار MKV Converter مبدل حرفه ای در زمینه تبدیل MKV به MP4 و MKV به AVI می باشد. این نرم افزار قدرتمند به شما در تبدیل فایل های MKV به فرمت های رایج AVI ،MP4 ،WMV ،MOV ،FLV ،ASF کمک می نماید. همچنین از HD AVI ،HD MP4 ،HD WMV ،HD MOV و HD ASF به عنوان فرمت خروجی پشتیبانی می نماید. این نرم افزار فایل های MKV را به همه فرمت های قابل پخش iPod ،iPhone ،Zune ،PSP و MP4 Players تبدیل می کند. این نرم افزار  به شما اجازه می دهد تا تنها با چند کلیک تبدیل را به سرعت انجام دهید.

 

 

 

 

 

توانایی های اصلی نرم افزار Bigasoft MKV Converter :
- مبدل قدرتمند چند منظوره
- تماشای فیلم ها با فرمت MKV با کیفیت عالی
- تبدیل فرمت صوتی MKA به فرمت های MP3 ،WAV ،WMA ،AAC یا M4A
- استخراج صوت از فرمت MKV
- استخراج ترک صوتی از فیلم های MKV  برای به اشتراک گذاری
- رها شدن از تبلیغات، تریلرها، صحنه های شروع و بخش های پایانی فیلم ها
- پشتیبانی از وسائل دیجیتالی خروجی مانند iPod ،iPhone ،Zune ،PSP و MP4 Players
- تبدیل دسته ای و ادغام چند فایل یا چند بریده و تبدیل به یک فایل
- ضبط و ذخیره کردن عکس فیلم های مورد علاقه خود در کامپیوتر به عنوان فایل های bmp یا jpeg
- قابلیت پیش نمایش

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

دانلود فیلم از یوتیوب با نرم افزار Aiseesoft YouTube Downloader Pro v5

 

 

همه کاربران اینترنت با سایت یوتیوب و سایر سایت های اشتراک ویدیو آشنایی دارند. نرم افزار Aiseesoft YouTube Downloader Pro نرم افزاری بسیار کاربردی برای دانلود ویدیوهای سایت Youtube است. این نرم افزار علاوه بر سایت یوتوب، از بیش از 150 سایت به اشتراک گذاری ویدیوهای آنلاین پشتیبانی می کند و این بدان معناست که با بهره گیری از این نرم افزار می توانید انواع ویدیوهای آنلاین را با بالاترین سرعت دانلود کرده و سپس به راحتی در حالت آفلاین آن را تماشا کنید. این نرم افزار از پروتکل های مختلفی پشتیبانی می کند که می توان به http, rtsp, rtmp, mms اشاره کرد همچنین شما پس از دانلود ویدیو قادر خواهید بود از طریق نرم افزار ویدیوها را به دیگر فرمت های ویدیویی نظیر MP4, H.264, AVI, MPEG و...تبدیل نمایید.

 

 

 

 

 

راهنمای نصب :

1- بعد از دانلود، نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید. در همان ابتدا از شما درخواست رجیستر می کند. پنجره نرم افزار را به همین حالت رها کنید و به مرحله 2 بروید.

2- از پوشه Keygen، فایل Keygen.exe را اجرا کنید. از منوی کشویی آن، گزینه Aiseesoft YouTube Downloader Pro 5.0.28 را انتخاب کنید. سپس در قسمت Name، نام دلخواه خود را وارد کرده و گزینه Generate را بزنید. یک سریال در قسمت Key ایجاد خواهد شد.

3- به محیط نرم افزار برگردید. نامی که در قسمت Name وارد کرده بودید را در قسمت User Name وارد کنید. Key تولید شده را نیز در قسمت Registration Code وارد کرده و گزینه Register را بزنید. با دریافت پیغام Successful، برنامه رجیستر شده است.

 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم - Wondershare Video Converter 5.7

 

 

 

یکی از نرم افزارهایی که کاربران همیشه به دنبالش هستند، نرم افزار های Video Convertor یا تبدیل کننده فیلم هستند. این نرم افزارها می توانند فیلم ها را از یک فرمت به فرمت دیگری تبدیل کنند. مثلا فیلم MPG را به MP4 تبدیل کنند. یا یک فیلم DVD را به یک فایل DivX کم حجم تبدیل کنند. و یا فیلم های حجیم را به فرمت های کم حجم تری تبدیل کنند که روی موبایل قابل پخش باشد.

 

کاربران همیشه به دنبال کانورتوری هستند که علاوه بر امکان تبدیل فرمت فیلم، این تبدیل را با بهترین حالت و بدون کاهش کیفیت انجام دهد.

 

یکی از بهترین نرم افزار های تبدیل فرمت فیلم (یا همان کانورتور فیلم) ، نرم افزار Wondershare Video Converter می باشد که به تازگی نسخه 5.7 آن منتشر شده است. یکی از قابلیت های خوبی که این نرم افزار دارد، این است که می تواند فیلم های طولانی را بدون کاهش کیفیت و بدون اینکه هماهنگی صدا و تصویر آن از بین برود، تبدیل کند. کاربران زیادی همیشه از ناهماهنگ شدن صدا و تصویر بعد از تبدیل فرمت گلایه می کنند. جدیدترین نسخه این نرم افزار، مشکل را برطرف کرده است.

 

 

 

نرم افزار Wondershare Video Converter 5.7 علاوه بر امکانات تبدیل فرمت فیلم، توانایی کار با فیلم های DVD را نیز دارد. یعنی می تواند یک DVD را به صورت یک فایل فیلم ذخیره کند. همچنین شما می توانید توسط این نرم افزار فیلم های موجود در کامپیوتر خود را به یک DVD تبدیل کنید.

 

امکان ویرایش فیلم ها در هنگام تبدیل، از دیگر قابلیت های نرم افزار Wondershare Video Converter 5.7 است. البته این ویرایش شامل کارهای ساده ای مثل برش یا سانسور قسمتی از فیلم، چسباندن 2 فیلم به یکدیگر، تبدیل یک فیلم به چند قسمت کوچک تر، و جدا کردن صدا از فیلم می باشد. این ویرایش ها با امکاناتی که نرم افزار دارد بسیار آسان بوده و بدون نیاز به آموزش می توانید خودتان انجام دهید.

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بریود .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم - Dream Video Converter Ultimate 4.5

 

 

 

نرم افزار Dream Video Converter مخصوص تبدیل فیلم و انواع فرمت های ویدیویی به یکدیگر میباشد. این نرم افزار میتواند انواع فرمت های مختلف فیلم را به فرمت های دیگر که قابل پخش روی دستگاه هایی مثل Mobile, iPod, PS3, iPad باشند تبدیل نماید.

 

 

 

 

 

برخی از قابلیت های این نرم افزار عبارتند از:

- پشتیبانی از فرمت های با کیفیت بالای HD

- امکان تبدیل تمام فرمت های رایج صوتی و تصویری

(AVI, H.264, DivX, XviD, RM, FLV, SWF, MOV, 3GP, WMV, MP3, WMA و ...)

- تهیه خروجی سازگار با دستگاه های Portable

- امکان برش و یا ترکیب فایل های ویدیویی

- تبدیل فرمت دسته ای فایل ها به صورت همزمان و با یک تنظیمات

- امکان تعیین مشخصات فیلم خروجی: از قبیل سایز تصویر، تعداد فرم بر ثانیه، کیفیت صدا و ...

- تبدیل فرمت انواع فیلم بدون کاهش کیفیت

- تبدیل و ذخیره صدای فیلم به فایل صوتی MP3

 

 

نسخه جدید این نرم افزار تبدیل فرمت، یعنی Dream Video Converter Ultimate 4.5 را میتوانید به صورت رایگان دانلود کنید:

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم - Sothink Video Converter Pro 3.5

 

 

 

نرم افزارهای تبدیل فرمت فیلم، از پرکاربردترین نرم افزارهای کامپیوتری هستند و کاربران همیشه به دنبال جدیدترین و بهترین نرم افزارها برای تبدیل فرمت فیلم میگردند. در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب تبدیل فرمت را برای شما آماده کرده ایم.

 

نرم افزار Sothink Video Converter ، محصولی بی نظیر از کمپانی Sothink است که مخصوص تبدیل فرمت فیلم بوده و از فرمت های مختلفی پشتیبانی میکند.

 

فرمت هایی که این نرم افزار میتواند به یکدیگر تبدیل کند عبارتند از:

AVI, WMV, MKV, RM, MOV, QT, MP4, DV, 3GP, 3GP2, MPG, DAT, VOB, TS, FLV, RA, WMA, MP3, M4A, AAC, AA3, OGG, WAV

 

این نرم افزار همچنین قادر است فرمت های مخصوص کپچر گیرنده های ماهواره ای و دیجیتال (MPG و TS) را به فرمت های قابل پخش روی کامپیوتر و دستگاه های پخش DVD تبدیل کند.

 

 

 

 

 

 

 

کار با نرم افزار Sothink Video Converter بسیار ساده است. یکی از دلایل محبوبیت نرم افزارهای کمپانی Sothink ، همین سادگی محیط آنهاست. این نرم افزار قادر است مجموعه ای از فایل های ویدیویی را به صورت یکجا و با تنظیمات مورد نظر شما از فرمتی به فرمت دیگر تبدیل کند. مراحل تبدیل و زمان باقی مانده و زمان کل عملیات نیز در محیط نرم افزار نمایش داده میشود.

 

بخش تنظیمات فیلم خروجی از نرم افزار، به سادگی قابل تغییر و شخصی سازی است. شما میتوانید فرمت خروجی، رزولوشن تصویر، سرعت اجرای فریم ها، و کیفیت صدا را به صورت مورد نظر خود تنظیم کنید. اگر بخواهید فیلم را روی تلویزیون HD خود تماشا کنید، کیفیت را در بالاترین حالت خود قرار میدهید. و اگر بخواهید فیلم را روی موبایل یا سایر دستگاه های پورتابل مشاهده کنید، اندازه تصویر را کاهش میدهید. همه تنظیمات به راحتی در اختیار شماست.

 

همچنین میتوانید از تنظیمات پیش فرض این برنامه نیز برای تبدیل فرمت فیلم استفاده کنید. تا دیگر نیازی به تنظیم دستی هر قسمت نباشد.

 

 

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت Sothink Video Converter Pro 3.5 دانلود رایگان است:

 برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

اسلایدر